postheadericon Виховання культури поведінки

Питання про культуру поведінки тієї чи іншої людини або самого себе турбують нас щоденно. «Як себе повести у тій чи іншій ситуації? Чи культурно поводять себе оточуючі? Як навчити дитину бути культурною? Коли розпочати виховання у дитини навичок культури поведінки?» – усі ці запитання турбують батьків щоденно.

У педагогічній літературі культура поведінки визначається як сукупність сформованих соціально значущих якостей особистості, щоденних вчинків у суспільстві, які ґрунтуються на нормах моралі та особистісної культури.

Отже, культура поведінки є складовою морального виховання дитини. Підходи до виховання культури поведінки не повинні зводитися тільки до формування певної сукупності знань, умінь та навичок. Сьогодні дорослим необхідно зрозуміти, що виховуючи культуру поведінки дитини, необхідно стати більш демократичними, позбутися надмірної ускладненості, набути природності і доцільності. Слід також пам’ятати, що культура поведінки не зводиться тільки до зовнішніх проявів. В її основі повинна бути інтелігентність, духовна суть особистості, активна позиція у суспільстві.

У поняття культура поведінки входять наступні компоненти:

  • Культурно-гігієнічні навички – це дії, пов’язані з підтриманням чистоти та порядку. Їх умовно можна поділити на чотири різновиди: навички особистої гігієни;навички культури їжі;бережливе ставлення до власних речей;підтримання порядку та чистоти у оточуючому середовищі.
  • Культура діяльності – сукупність сформованих соціально значущих якостей особистості, які визначають спосіб її буття в світі, здатність вносити в дійсність зміни
  • Культура спілкування – знання, навички і уміння будувати свої взаємини з іншими відповідно з гуманістичними нормами, виробленими суспільством.

Прочтите также:

Оставить комментарий

Радимо матусям!
(Русский)

Программа развития детей от 1 года до 7 лет ВундеркиндикИ.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.